Geboren en getogen in Groningen, inmiddels woonachtig in Roden, Drenthe. Vader van 2, liefhebber van zon, internet & marketing.
Ik heb met Evjatar samengewerkt aan verschillende digitale marketingprojecten.
Zowel strategisch als operationeel is Evjatar een goede sparringpartner.
Naast de inhoudelijke kennis en kunde is hij ook iemand waar je prettig mee kunt samenwerken!
Bert Teeninga
Digital Marketeer & Freelance SEA Specialist
Evjatar is een tovenaar wanneer het gaat om e commerce.
Hij heeft een hoog niveau op het gebied van strategische e commerce en denkt hierin altijd mee.
Ik beveel Evjatar ten zeerste aan voor uw marketing omtrent webshops!
Dennie Maas
Teamlead SEA bij Vlijmscherp Eindhoven
Opgroeiend als jongere in het pre-internet tijdperk werd digitaal pas een onderdeel van mijn leven rond de pubertijd. Snel internet kwam niet snel daarna, wat tot laat in de avond/nacht struinen op het internet met zich meebracht. Al snel kwam de realisatie dat het internet ongekende mogelijkheden met zich mee zou brengen.
Al snel werd het me duidelijk dat mijn toekomst in internet zou liggen. Maar wat precies, dat was nog onduidelijk. Tijdens mijn zoektocht in studies kwam ik uiteindelijk uit bij Communicatie & Multimedia Design aan de NHL Stenden University te Leeuwarden. Daar bleek mijn interesse voornamelijk te liggen in het creatievere gedeelte van het internet, niet zo zeer in de ICT-gerelateerde zaken. Na verschillende jaren voornamelijk soft-skills ontwikkelt te hebben kwam ik via een bekende terecht op een stageplek binnen de webwinkels van Dagblad van het Noorden & De Leeuwarder Courant, onder de vlag van NDC Mediagroep.
Het was tijdens deze stageperiode dat ik online marketing voor het eerst ‘live’ zag. Het live monitoren van bezoekers op een site had een gigantische aantrekkingskracht op me. Na mijn stageperiode bleef ik hangen in een bijbaan, om zo dicht mogelijk bij online marketing in de buurt te blijven. Tijdens het zoeken naar een passende baan bleef online marketing aan mij trekken. Het idee van ‘verkopen zonder verkoper te zijn’ stond me erg aan, gecombineerd met mijn liefde voor alles digitaal, tech & computers.
Na een aantal ‘algemene’ banen te hebben gehad, kwam ik in dienst bij een klein bedrijf gespecialiseerd in tegelgereedschap. Samen met de eigenaar en 1 andere werknemer werkten we hard het bedrijf te laten groeien. Hier kwam ik ook voor het eerst in aanraking met het verkopen van zeer dure producten via onder andere Google Ads.
Na een aantal maanden wilde ik wat meer, niet alleen in werk maar ook in collega’s. Ik vond die uitdaging bij PeterPrint, de leukste online drukkerij. Ook hier kwam ik in een klein team van leeftijdsgenoten binnen, maar al gauw was er ruimte voor uitbreiding. En daarna nog meer. Na bijna 4 jaar bij PeterPrint gewerkt te hebben was het bedrijf gegroeid van 3 naar 8 mensen.
Na een tijd in-house gewerkt te hebben als marketeer vond ik het tijd om me onder de ‘andere marketeers’ te begeven om mijn eigen groei te stimuleren. Ik ging in dienst bij een marketing bureau waar de focus lag op SEA via Google Ads en Microsoft Ads. Al snel werd ik daar Lead SEA, en loste ik samen met mijn collega’s de moeilijkste problemen op voor hele leuke klanten.
En toch knaagde het. Ik was in mijn tijd als in-house marketeer al langs de KVK geweest voor een eenmanszaak. Langzaam aan kreeg ik steeds meer klanten die ik voorzag van algemeen marketing advies, maar ook van specialistisch advies op het gebied van Google Ads. En tijdens mijn periode in loondienst bij de marketing agency kwam ik er achter dat ik dit zelf ook wel zou kunnen. Sterker nog, ik kon dit zelf en nog een stuk beter ook.
Wat mijn grootste irritatie aan werken bij een agency was dat ik veel en hard werkte, maar dat mijn salaris amper mee steeg. Tegelijkertijd vertrok de ene na de andere specialist bij de agency naar in-house banen met gigantische salarissen of om aan de slag te gaan als zzp’er voor leuke klanten. Waar ze wel het hele uurtarief bij konden schrijven op hun rekening, waar dat niet op ging aan de nieuwe leasewagen van de directie.
Dat was voor mij een kantelpunt en ik wist wat ik wilde: Ik ga voor mezelf werken. Ik wil mijn eigen klanten kunnen voorzien van goed advies, zonder inmenging van het MT & de fetish van facturabele uren. Mensen en bedrijven écht helpen, voorzien van eerlijk advies & helpen met groeien. Dáár ligt mijn passie.
Laten we het hebben over de resultaten die ik voor jouw bedrijf kan behalen. Vrij van jargon en zonder bullshit-bingo.
Vul het formulier hieronder